bcr iasi • Iesenii care contracteaza credite la BCR ajung sa regrete amarnic aceasta decizie • Un iesean s-a trezit peste noapte ca trebuie sa plateasca o rata mai mare decat cea stabilita initial dupa ce a luat un credit de la banca respectiva • "In cei aproximativ 3 ani si jumatate de creditare, BCR a incasat suplimentar peste 25.000 euro", a mentionat ieseanul pagubit • Banca a pierdut deja un proces intentat Protectiei Consumatorului pe aceasta tema
Plangerile la adresa Bancii Comerciale Romane au inceput sa curga una cate una. Recent, un iesean s-a trezit ca are de platit o rata la banca mai mare decat cea stabilita initial in urma contractului incheiat cu BCR. Dupa ce a contractat un credit de la banca si s-a inteles cu reprezentantii acesteia sa plateasca o anumita rata, barbatul a constatat o majorare a acesteia. Marin B. si-a dat seama ca banca incearca sa-l pacaleasca, modificand modalitatea de calcul a dobanzii. Acesta s-a plans imediat la Protectia Consumatorilor. Inspectorii OPC au stabilit vinovatia unitatii bancare si au aplicat o sanctiune de 15.000 lei. Ulterior, banca a contestat amenda, iar litigiul s-a mutat in instanta.
In iulie 2008, Marin B. a solicitat un imprumut Bancii Nationale Romane pentru un credit imobiliar. Potrivit clauzelor contractuale, ieseanul trebuia sa achite o dobanda variabila, calculata in functie de dobanda de referinta variabila, ce se afiseaza la sediul bancii. "Am solicitat un credit ipotecar in anul 2008, iar in luna iulie 2008, BCR mi-a acordat un imprumut pentru o perioada de 120 luni (10 ani), in valoare de 68.000 euro, reprezentand creditul imobiliar pentru cumpararea unei locuinte, la care BCR a adaugat un comision de acordare credit in valoare de 1.700 euro", a declarat Marin B.
Barbatul a observat, dupa o anumita perioada de timp, ca banca a inceput sa-i perceapa o dobanda tot mai mar