„Vreau ca toți să afle că se poate dacă te implici”, spune Claudiu Cornoiu. Timp de șase luni a scris petiții, ajungând până la organismele europene. Ar fi putut să uite după o zi, să renunțe și să nu-i pese. Insistența sa a modificat bugetul de cheltuieli pe 2013 ale CFR. Aceasta după ce compania națională pierde milioane de euro din furturile „Piramidei nașilor”. Sursa: GdSSursa: Maria Irimescu
1 /.
Un tânăr din Craiova a reuşit, după şase luni de insistenţe, să determine reprezentantii CFR să plombeze craterele peronului întâi al Gării Craiova. CFR a promis reparaţii capitale în 2013.
Peroanele în care îți rupi picioarele
Craioveanul a trimis petiţii la şapte instituţii, printre care Ministerul Transporturilor şi Comisia Europeană. CFR a investit 4,5 milioane de euro în modernizarea gării, dar s-a împiedicat la final, relateaza GdS.
Printr-un contract finanţat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), clădirea centrală a fost consolidată şi modernizată, dotată cu lifturi şi mobilier nou.
La fel şi fostul restaurant „Feroviarul“. Patru ani au durat lucrările de reabilitare. Primăria Craiova a cheltuit şi ea aproape patru milioane de lei pentru a moderniza Piaţa Gării. Deşi lucrările au fost recepţionate de mai bine de trei ani, CFR s-a împotmolit la refacerea peroanelor feroviare, care au rămas pline de cratere.
Situaţia a fost semnalată de numeroşi craioveni deranjaţi de aspectul acestora. Unul dintre ei a insistat să primească răspuns oficial din partea CFR. „Cu toţii ştim care este starea peronului de la linia 1 din Gara Craiova. Toate peroanele se află în stare avansată de degradare. În luna mai, am fost victima peronului 1: m-am dezechilibrat serios, fiind cât pe ce să pun în pericol viaţa fiului meu de opt luni, pe care îl ţineam în braţe. Pe peron sunt adevărate gropi, care pun