UPC România a înregistrat şi în trimestrul al treilea 2012 o creştere a bazei de RGU, adăugând 20.600 noi abonamente comparativ cu trimestrul anterior, ceea ce face ca baza totalã de RGU să fie, la 30 septembrie 2012, de 1.675.600 de abonamente, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei. Totodată, baza de clienţi a UPC România a crescut în ultimele trei luni cu 5.100 noi clienţi. Astfel, compania a încheiat trimestrul al doilea 2012 cu un număr total de 1.152.300 clienţi, se precizează în comunicat.
Televiziunea digitală a adus companiei un plus de 14.200 de abonamente în trimestrul al treilea din 2012, iar baza de abonamente de televiziune digitală a crescut cu 3,6% faţă de trimestrul anterior, ajungând la un total de 404.200. Faţă de aceeaşi perioada a anului trecut, UPC a înregistrat o creştere cu 23% a numărului de clienţi de televiziune digitală, se mai arată în comunicatul de presă.
F. A. UPC România a înregistrat şi în trimestrul al treilea 2012 o creştere a bazei de RGU, adăugând 20.600 noi abonamente comparativ cu trimestrul anterior, ceea ce face ca baza totalã de RGU să fie, la 30 septembrie 2012, de 1.675.600 de abonamente, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei. Totodată, baza de clienţi a UPC România a crescut în ultimele trei luni cu 5.100 noi clienţi. Astfel, compania a încheiat trimestrul al doilea 2012 cu un număr total de 1.152.300 clienţi, se precizează în comunicat.
Televiziunea digitală a adus companiei un plus de 14.200 de abonamente în trimestrul al treilea din 2012, iar baza de abonamente de televiziune digitală a crescut cu 3,6% faţă de trimestrul anterior, ajungând la un total de 404.200. Faţă de aceeaşi perioada a anului trecut, UPC a înregistrat o creştere cu 23% a numărului de clienţi de televiziune digitală, se mai arată în comunicatul de presă.
F. A.