Echipa din BridgeTM-ul GolinHarris a realizat o analiză comparativă între prezenţa celor doi candidaţi din alegerile din Statele Unite în Social Media, arată un comunicat de presă.
Valeriu Ispir, Digital Manager, GolinHarris, a declarat: "Înainte de a realiza o comparaţie între interacţiunea în social media a celor doi candidaţi trebuie să ţinem cont de context şi de factorii specifici care influenţează dinamica prezenţei pe fiecare platformă în parte. În primul rand, conturile de Facebook şi Twitter ale Preşedintelui Barack Obama au mai trecut printr-o campanie electorală, deci au beneficiat de un buget de promovare în plus, iar acest lucru este evident în numărul total de fani (Facebook: >31,800,000; Twitter: > 21,700,000). Pe de altă parte, paginile lui Mitt Romney (Facebook: > 12,000,000; Twitter: > 1,700,000) par că dispun de un buget actual de susţinere mai mare sau de o viralizare sporită. Spre exemplu, în ultima săptămână din luna octombrie, pagina de Facebook a lui Romney a înregistrat cu 568,159 mai multe like-uri decât pagina lui Obama".
F.A.
Echipa din BridgeTM-ul GolinHarris a realizat o analiză comparativă între prezenţa celor doi candidaţi din alegerile din Statele Unite în Social Media, arată un comunicat de presă.
Valeriu Ispir, Digital Manager, GolinHarris, a declarat: "Înainte de a realiza o comparaţie între interacţiunea în social media a celor doi candidaţi trebuie să ţinem cont de context şi de factorii specifici care influenţează dinamica prezenţei pe fiecare platformă în parte. În primul rand, conturile de Facebook şi Twitter ale Preşedintelui Barack Obama au mai trecut printr-o campanie electorală, deci au beneficiat de un buget de promovare în plus, iar acest lucru este evident în numărul total de fani (Facebook: >31,800,000; Twitter: > 21,700,000). Pe de altă parte, paginile lui Mitt Romney (Facebook: > 12,000,