Începând de mâine, vor fi disponibile 420 de locuri de parcare pentru autoturisme și 20 pentru motociclete, investiția fiind realizată în parteneriat public privat. Sursa: RĂZVAN VĂLCĂNEANȚU
Intrarea prin parcaj se face prin strada Toma Caragiu şi prin strada Academiei, iar ieşirea va fi pe la Muzeul Municipiului Bucureşti.
În ceea ce privește tariful, acesta ar urma să fie de 2 lei pe oră, însă prețul nu a fost încă bătut în cuie de autorități și de investitorul privat care va administra parcarea.
Edilul nu s-a arătat prea încântat de parcare în luna iunie a acestui an. Încă de la intrare, acesta a exclamat: „Parcă era mai înaltă sau mi-o imaginam eu mai înaltă intrarea”. Iar, atunci când unul dintre directorii din cadrul Primăriei Capitalei a încercat să îi explice că nu se putea merge mai sus cu înălțimea parcării, pentru că în acea zonă ar urma să fie construită noua gură de metrou, primarul general a replicat: „Mai lasă-mă, parcă ai fi copilul lui Udriște (Gheorghe Udriște- fostul șef al Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei)”.
Odată intrat în subteran, primarul a făcut ochii mari când a auzit că parcarea are doar un lift. „Cum, doar un lift. Dar eu știam de două. Voi nu ați zis nimic până acum. Lăsați un loc liber, un loc tehnic, poate vom monta, cu timpul, încă unul”, a explicat primarul la acea vreme.
Amenajare cu scântei a Pieței Universității
Lucrările au început anul trecut şi ar fi trebuit să coste 1,5 milioane de euro: un milion de la Primăria Capitalei şi 500.000 de la constructor. Însă, după ce a chemat două jurii internaţionale ca să aleagă soluţia arhitecturală, Sorin Oprescu a făcut tot ce a vrut el: a eliminat stâlpii de iluminat, spaţiul verde şi a schimbat o parte din pavaj, plus multe elemente arhitecturale de detaliu.
Adică la fel cum făcea Nicolae Ceauşescu când îi era prezentată o machetă