Piaţa de call center din România ajunge anul acesta la o cifră de afaceri de 200 de milioane de euro, relatează un comunicat de presă remis redacţiei.
În prezent, în România sunt aproximativ 200 de companii specializate pe servicii de call center, majoritatea fiind call-centere interne ale marilor companii.
Contextul actual plasează industria locală de call center outsourcing pe un trend ascendent, criza economică stimulându-i creşterea datorită schimbărilor pe care le-a indus.
Recesiunea a forţat companiile să îşi optimizeze cheltuielile, aşa încât acestea au externalizat activităţile care nu aparţineau business-ului de bază, arată acelaşi comunicat de presă. În plus, aproape fiecare firmă a pierdut clienţi din cauza crizei; în consecinţă, companiile acordă o atenţie sporită fidelizării clienţilor şi comunicării eficiente cu aceştia.
"În 2012, industria locală de call center outsourcing şi-a continuat creşterea din anii precedenţi, atât ca urmare a amplificării fenomenului de externalizare a serviciilor de profil de către companiile care activează în România, cât şi datorită extinderii activităţii call-centerelor din România către clienţii de pe pieţele externe", a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager al companiei americane CGS.
O altă direcţie care a contribuit la dezvoltarea industriei locale de call center outsourcing dezbătută în comunicat este extinderea activităţii call centerelor din România către clienţii din alte țări, precum regiunea Balcanilor, Vestul Europei, America de Nord, Orientul Mijlociu, etc.
F. A. Piaţa de call center din România ajunge anul acesta la o cifră de afaceri de 200 de milioane de euro, relatează un comunicat de presă remis redacţiei.
În prezent, în România sunt aproximativ 200 de companii specializate pe servicii de call center, majoritatea fiind call-centere interne ale marilor compan