UNESCO a desemnat drept monument de patrimoniu mai mulţi artişti populari: doi rapsozi, o pictoriţă de icoane pe sticlă, o femeie care încondeiază ouă, un olar, un cojocar şi o ţesătoare.
Campania „România din|interior” de la Digi24 se încheie cu un material despre patrimoniul uman al ţării, o poveste despre cei care nu lasă spiritul românesc să moară Patrimoniul uman al ţării reuneşte meşterii populari şi rapsozii români care sunt pe lista UNESCO, oameni care au grijă ca spiritul românesc să nu dispară. Poveştile lor vor fi spuse duminică, 2 dembrie, în ultima ediţie a campaniei "România din|interior".
UNESCO a desemnat drept monument de patrimoniu mai mulţi artişti populari: doi rapsozi, o pictoriţă de icoane pe sticlă, o femeie care încondeiază ouă, un olar, un cojocar şi o ţesătoare. Genuri artistice şi meserii aruncate în uitare pe care ei se străduiesc din răsputeri să le readucă în atenţia noastră, a tuturor. Digi24 a pornit, în urmă cu 2 luni, într-un demers curajos de a arăta „România din|interior”.
Pentru realizarea reportajelor s-a filmat timp de 50 de zile, au fost peste 300 de ore de filmare, la care s-au adăugat tot atâtea ore de montaj, au lucrat cinci echipe formate fiecare din reporter si operator şi au fost străbătuţi mii de kilometri, în toată România. Bilanţ România mai are urşi, capre negre, sturioni, păduri virgine, munţi de sare, mâncare cu gust bun, peşteri pline de cristale, lacuri glaciare şi foarte multe alte bogăţii.
Dar, mai mult decât atât, ce a reuşit să facă această campanie, prin reportajele sale, a fost să lanseze întrebări dureroase de cele mai multe ori, de ce nu ne protejăm valorile, sau de ce nu ne valorificăm bogăţiile naturale, de ce vin alţii, străini de toate astea, şi ne arată ce se poate face şi, mai ales, că se poate face. România din|interior a atins domenii spinoase precum a