Federaţia Patronilor Bihor, Facultatea de Ştiinţe Socio-Umane şi Uniunea Naţională a Patronatelor din România au premiat vineri seară la Teatrul Regina Maria brandurile în care bihorenii au cea mai mare încredere, într-o festivitate animată de maestrul Florin Piersic.
Printre cei circa 300 de participanţi la eveniment s-au numărat ambasadorul Belgiei în România, Philippe Beke, ambasadorul Israelului Dan Ben-Eliezer, consilierul economic al Ambasadei Spaniei în România, Augustin Navarro de Vicente - Gella, ambasadorul României în Ungaria, Victor Micula, viceprimarul municipiului Debreţin, Papp Laszlo, vicepreşedintele Confederaţiei Industriaşilor din Ungaria, Orosz Csaba, patroni, politicieni şi reprezentanţi ai administraţiei locale şi judeţene.
Spre deosebire de ediţia din 2011, anul acesta "Gala Brandurilor Bihorene" a premiat firmele în care bihorenii au cea mai mare încredere. "Anul acesta ne-am propus să măsurăm nu notorietatea, ci credibilitatea brandurilor, cea care face ca persoanele să se întoarcă la aceeaşi firmă", a declarat sociologul Adrian Hatos, conferenţiar universitar. Câştigătorii au fost desemnaţi în urma unui sondaj realizat de studenţii orădeni pe un număr de peste 4.000 de subiecţi.
Tari în brand
Pentru un plus de obiectivitate, firmele bihorene au fost împărţite pe nouă secţiuni, în funcţie de domeniul de activitate. Astfel, la secţiunea "Agricultură", locul I a revenit firmei Agroind Cauaceu la concurenţă cu Nutrientul şi Patrol Service, la secţiunea "Cultură, educaţie şi sport" a câştigat Colegiului Naţional Emanuil Gojdu, care a concurat cu cluburile sportive Liberty şi Gym Mar Strong, iar câştigătorul secţiunii "Turism" a fost desemnat Hotel President, care a devansat firmele Milenium şi Romtour.
La fel ca şi anul trecut, locul I la secţiunea "Sănătate" a revenit Spitalului Pelican, care a concurat cu New Medics şi