Abonaţii serviciului DTH Dolce, oferit de Romtelecom, nu vor mai putea recepţiona, din data de 3 ianuarie, posturile deţinute de trustul PRO , în cazul în care cele două părţi implicate nu ajung la o înţelegere.
Potrivit unor surse apropiate negocierilor, citate de Paginademedia.ro, există posibilitatea ca Dolce şi Pro TV să ajungă la o înţelegere, astăzi, în ultima zi de contract.
„Nu excludem continuarea negocierilor”, a declarat Maria Apostol, PR Manager Pro TV, pentru Paginademedia.ro
Discuţiile vor continua chiar dacă, în această noapte, posturile grupului Pro nu vor mai putea fi văzute pe Dolce, operatorul DTH al grupului Romtelecom.
Pro TV şi Romtelecom nu s-au înţeles pentru preţul pe care Dolce ar trebui să îl plătească pentru canalele PRO.
„Succesul financiar al distribuitorilor de canale de televiziune, precum Romtelecom, se bazează în primul rând pe atractivitatea Pro TV şi a altor canale româneşti, care determină într-o proporţie covârşitoare decizia de abonare. Pro TV face în fiecare an investiţii masive în conţinut, pentru a satisface aşteptările telespectatorilor. Este corect ca valoarea acestui conţinut, pentru care distribuitori precum Romtelecom obţin venituri din abonamente, să se reflecte în preţul pe care furnizorii acestor servicii îl vor plăti de acum înainte Pro TV”, declara la momentul respective, Anca Budinschi, directorul general al Pro TV S.A.
Pe de altă parte Romtelecom susţine că, pe parcursul negocierilor, ProTV S.A. a solicitat o creştere semnificativă a costurilor de difuzare pentru cele 11 canale ale grupului, ceea ce ar presupune, în mod automat, costuri mai mari pentru clienţii Romtelecom.
Canalele grupului Pro vor putea fi văzute în continuare pe Next Gen, companie din portofoliul Romtelecom care oferă şi servicii de televiziune din cablu.
Next Gen şi-a anunţat abonaţii, în ultima z