• O renumita companie de incaltaminte a fost prinsa pe picior gresit • Un magazin Benvenuti este acuzat ca vinde cizme care cedeaza dupa numai cateva purtari si apoi reprezentantii acestuia refuza inlocuirea produsului, chiar daca acestea se afla in garantie
Una dintre cele mai renumite companii din domeniul incaltamintei si al marochinariei este acuzata ca tepuieste clientii ieseni. Brandul Benvenuti a fost prins pe picior gresit in momentul in care incaltamintea de lux pe care o comercializeaza s-a deteriorat dupa cateva purtari. Cu o astfel de situatie s-a confruntat o femeie din Iasi, care a platit 300 de lei pentru o pereche de cizme dintr-un magazin Benvenuti, localizat intr-un centru comercial din oras. Dupa aproximativ 10 zile, incaltamintea a cedat. Reprezentantii magazinului nu numai ca nu au dorit sa rezolve problema, cu toate ca produsul se afla in perioada de garantie, dar au avut si o atitudine agresiva fata de aceasta. "Am cumparat pe 7 decembrie o pereche de cizme. Eu am mai multe perechi si le-am purtat alternativ. Dupa cateva zile, pielea a crapat si s-a exfoliat. M-am dus cu cizmele la magazin sa mi le schimbe sau sa le repare, erau in garantie. Dupa doua zile m-au sunat sa merg sa le iau, nu erau reparate. Sefa de magazin mi-a vorbit urat si a spus ca nu poate sa rezolve problema", a declarat Raluca Danulescu.
Benvenuti este considerat unul dintre cele mai apreciate brand-uri care ofera, prin intermediul zecilor de magazine din tara, incaltaminte de foarte buna calitate, realizata de parteneri traditionali italieni. Mai mult de atat, magazinele Benvenuti se lauda cu o calitate exceptionala a produselor datorata materialelor foarte bune si a modului de fabricare, dar si cu modele care reprezinta opere ale designerilor italieni.
OPC, cu ochii pe Benvenuti
Comisarii de la Protectia Consumatorilor au