Prima zi a evenimentului de lansare a versiunilor cu tracțiune integrală Porsche 911 s-a dovedit extrem de plictisitoare: plină de workshop-uri tehnice. Între timp, iată ce am aflat...
Drumul până la Les Diablerets durează mult. În primul rând, trebuie să te trezești dimineața pe la patru, să schimbi vreo două avioane, să iei o mașină de la aeroport de la Geneva și apoi să conduci vreo oră și jumătate printr-un trafic lejer, de autostradă combinat cu serpentine, spre final. Dacă ești cu adevărat neinspirat, iei o mașină foarte puternică (spre exemplu un Cayenne Turbo) și îl conduci frustrat că nu poți depăși limita de viteză fără să cunoști închisorile din Elveția de pe partea greșită a gratiilor.
Oricum, odată ce ai ajuns, ți se dezvăluie un peisaj absolut mirific. După ce lași momentul să se scufunde bine în sufletul tău păcătos de orășean penibil, oamenii par mai frumoși, iar pe fața ta se așază un zâmbet. E ca și cum cineva ar fi gândit momentul ca să primești mai calm vestea că prima zi a evenimentului de lansare a noilor Carrera 4 și Carrera 4S este rezervată informațiilor tehnice.
Iată ce am aflat azi.
1. Specificațiile motoarelor rămân aceleași ca la 911 și 911 S. Adică vom avea Carrera 4 cu 350 de cai (Coupé și Cabriolet) și vom avea Carrera 4S cu 400 de cai (Coupé și Cabriolet). Accelerațiile 0-100 diferă puțin față de ce știam până acum și diferă și în funcție de pachetul Sport Chrono. Prin urmare, avem așa:
Carrera 4 Coupé
0-100 km/h: 4,9 sec / cu PDK 4,7 sec / cu Sport Chrono 4,5 sec
Viteză maximă: 285 km/h / cu PDK 283 km/h
Carrera 4 Cabriolet
0-100 km/h: 5,1 sec / cu PDK 4,9 sec / cu Sport Chrono 4,7 sec
Viteză maximă: 282 km/h / cu PDK 280 km/h
Carrera 4S Coupé
0-100 km/h: 4,5 sec / cu PDK 4,3 sec / cu Sport Chrono 4,1 sec
Viteză maximă: 299 km/