Campaniile de încurajare a plăţilor contactless lansate în parteneriat cu operatorii de transport în comun, Metrorex şi Tursib, au condus la creşteri în ceea ce priveşte numărul de tranzacţii, în Bucureşti şi Sibiu, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
Cele două iniţiative au urmărit să creeze în rândul posesorilor de carduri MasterCard şi Maestro obişnuinţa de a plăti contactless.
În perioada 15 septembrie - 31 decembrie, media lunară de tranzacţionare cu MasterCard PayPass şi Maestro PayPass a crescut de aproape patru ori, în comparaţie cu perioada anterioară (ianuarie-august 2012), ajungând la un total de 57.000 de tranzacţii
F. A. Campaniile de încurajare a plăţilor contactless lansate în parteneriat cu operatorii de transport în comun, Metrorex şi Tursib, au condus la creşteri în ceea ce priveşte numărul de tranzacţii, în Bucureşti şi Sibiu, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
Cele două iniţiative au urmărit să creeze în rândul posesorilor de carduri MasterCard şi Maestro obişnuinţa de a plăti contactless.
În perioada 15 septembrie - 31 decembrie, media lunară de tranzacţionare cu MasterCard PayPass şi Maestro PayPass a crescut de aproape patru ori, în comparaţie cu perioada anterioară (ianuarie-august 2012), ajungând la un total de 57.000 de tranzacţii
F. A.