Reteaua de cablu TNT a lansat sequelul uneia dintre cele mai impartasite reclame video din istorie, “A Dramatic Surprise on a Quiet Square”. Vizualizati o lectie despre cum sa faci reclame captivante si mai publicitate care sa devina virala.
Ca si reclama anterioara, cea noua, “A Dramatic Surprise on an Ice-Cold Day” are in prim-plan un buton rosu, in mijlocul unei piete, (in Olanda de aceasta data, nu in Belgia) pe care scrie “apasa pentru a adauga drama”. La putin timp dupa aceea, un barbat in costum este coborat pe o sfoara si ii ofera celui ce apasa butonul un telefon. O voce spune “Alege: albastru sau galben?”.
Dupa ce persoana alege galben, tot Iadul se dezlantuie. O femeie este “impuscata”, geamantanul I se deschide si sar bani in piata, cel ce a apasat butonul este luat pe sus si introdus intr-o duba ce ajunge intr-un loc in constructie. Acolo nu lipsesc impuscaturile, explozii, echipe SWAT, un Elvis Presley inarmat si, la final, un poster masiv cu TNT “Noi stapanam dramele”. Citeste si:Volkswagen va difuza o reclama considerata rasista la Super BowlSefa CNN si Cartoon Network in CEE: Romanii tind sa fie mai mult timp copii. Le plac telenovelele si animatiile cu personaje realeReclama in oglinda are un impact mai mare asupra consumatorului
Quiet Square a atras din aprilie anul trecut peste 42 de milioane de vizualizari pe YouTube si a fost share-uita de 4,5 milioane de ori.
Ce parere ai de reclama? Ti se pare reusita? Wall-Street.ro te incurajeaza sa comentezi.