Anul 2013 vine şi cu veşti bune. Bucata de aproximativ 21 de kilometri de drum de pe DN 7A, care leagă judeţul Hunedoara de judeţul Vâlcea, va fi asfaltată cu covor asfaltic integral şi cu rigole pe margini, aidoma drumului care începe de la hotarul cu judeţul vecin, spre Vâlcea, drum reabilitat în 2011 la care toţi şoferii trăgeau cu ochii pe bună dreptate.
Vorbindu-ne de construcţia unor microhidrocentrale, primarul Ilie Păducel a amintit şi de DN 7A: „După cum ştiţi, la noi a venit firma româno-italiană Hidro Clear, care doreşte să construiască pe Taia o microhidrocentrală. Dar dumnealor doresc să construiască o microhidrocentrală şi pe Jieţ. Ceea ce m-a determinat să întreb cum stă treaba cu drumul, pentru că dacă italienii se vor hotărî să construiască o microhidrocentrală cu putere de 3 MW, cum am înţeles, şi dacă consiliul local va aproba investiţia asta, atunci va trebui ca Hidro Clear să sape în zona drumului, înainte de a se intra cu asfaltarea. De la directorul Adrian Lumezeanu, din cadrul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Craiova, am aflat că bani pentru lucrare există, 11,5 milioane de euro de la Banca Mondială, şi se vor apuca de lucrare după ce vor trece de licitaţii. Au scos la licitaţie proiectul tehnic şi execuţia pentru acest drum încă din toamnă, numai că s-au făcut contestaţii, cum se obişnuieşte pe la noi prin ţară, astfel că tot procesul este reluat. Ca atare, patronului firmei Hidro Clear, un domn italian, i-am înlesnit o audienţă la domnul director Lumezeanu, aşa cum am fost rugat de dumnealui, ca să se pună de acord, la nivel de directori, cu aceste lucrări”.
Reţinem vestea bună că banii pentru reparaţia drumului vin de la Banca Mondială. Că dacă stăteam după bugetul naţional făcut de USL, nici anul acesta nu existau speranţe ca această poartă de intrare turistică în Valea Jiului şi în judeţul Hunedoara să fie reabil