În urmă cu câteva zile, emisiunea Acces Direct a difuzat un reportaj cu imagini explicite despre igiena precară a Ioane Tufar. În urma acestui episod, site-ul paginademedia.ro a făcut publică lista companiilor care au cumpărat publicitate în cadrul emisiunii.
Demersul celor de la paginademedia.ro nu a rămas fără răspuns, astfel că astăzi una dintre companiile care cumpăraseră spațiu publicitar pe parcursul emisiunii Acces Direct și-a retras spoturile pentru edițiile viitoare.
“Situatia aparuta in emisiunea Acces Direct, din data de 4 februarie a.c., ne determina sa retragem spoturile din calupurile publicitare ale acestei emisiuni si sa ne reorientam catre alte sloturi orare de pe acest post tv”, spune Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing Avon, pentru paginademedia.ro.
Nume precum Unilever, Colgate, Doncafe sau Mars au fost printre clienții de publicitate care n-au avut nicio problemă să-și asocieze imaginea cu emisiunea, inserând spoturi în ediția Acces Direct cu igiena și cu ceara din urechi a Ioanei Tufaru.
În altă ordine de idei, emisiunea în care a fost filmat bețișorul cu ceara din urechea Ioanei Tufar a fost un record de audiență.
Acces Direct a fost urmărită de aproape 1,8 milioane de români, dintre care peste 900.000 din orașe. Vârfurile de audiență au fost atinse exact în momentele oripilante cu rezultatul igienei Ioanei Tufaru (peste două milioane de români la vârf de audiență, din care 1,2 milioane orășeni).