Dacia Duster se bucura de un adevarat succes in India, masina find destul de mare, sigura si ieftina pentru a avea vanzari mari.
In cele sapte luni de la lansarea pe piata indiana, Renault a livrat 27.285 de masini Duster in India, comparativ cu 3.964 unitati din celelalte modele pe care le produce, relateaza Bloomberg.
In luna noiembrie a anului trecut, oficialii producatorului auto au estimat ca India va deveni una din primele zece piete, ajutand la contracararea scaderii vanzarilor in Europa.
"Duster a creat o nisa pentru Renault. Segmentul SUV este in crestere, iar Volkswagen nu are un model concurent", a explicat Deepesh Rathore, director executiv al IHS Automotive din New Delhi.
Modelul Touareg de la Volkswagen are un pret incepand de la 5,85 de milioane de rupii (110.000 de dolari), de 64 de ori salariul mediu al unui indian si de aproape sapte ori mai scump decat un Duster. Din aceasta cauza, producatorul german a livrat doar 50 de unitati in perioada aprilie 2012 - ianuarie 2013.
In primele zece luni ale anului fiscal (inceput in martie), indienii au cumparat cu 10 la suta mai multe SUV-uri, insa vanzarile totale de masini au scazut cu 1,8 procente.
Renault, care a intrat pe piata indiana de abia in 2011, a vandut 37.508 unitati, in aceeasi perioada. In Europa, vanzarile Renault au scazut cu 19 procente, anul trecut, pana la 1,05 milioane de masini.
Dacia Duster se bucura de un adevarat succes in India, masina find destul de mare, sigura si ieftina pentru a avea vanzari mari.
In cele sapte luni de la lansarea pe piata indiana, Renault a livrat 27.285 de masini Duster in India, comparativ cu 3.964 unitati din celelalte modele pe care le produce, relateaza Bloomberg.
In luna noiembrie a anului trecut, oficialii producatorului auto au estimat ca Ind