Tot mai mulţi români îşi petrec dimineţile online, potrivit unui sondaj. Peste jumătate din ei îşi beau cafeaua în timp ce accesează contul personal de Facebook.
Activităţile online acaparează tot mai mult dimineţile românilor. 52% din aceştia au obiceiul de a intra de la prima oră pe reţelele de socializare, arată un studiu realizat de Nescafe în februarie 2013. Dincolo de timpul petrecut online, românii includ printre activităţile matinale consumul de cafea şi conversaţiile cu membrii familiei.
De asemenea, românii vor să fie la curent cu noutăţile zilei înainte să plece de acasă. 62% din ei urmăresc cele mai noi ştiri la TV, radio sau online la prima oră, se mai arată în studiul Nescafe care a analizat obiceiurile matinale ale românilor cu ocazia lansării campaniei „Câştigă dimineţi frumoase cu Nescafe“.
Ziua bună se cunoaşte de dimineaţă
Pentru o mare parte din români (77%), buna dispoziţie depinde în mare măsură de primele ore ale zile. Un start bun dimineaţa le influenţează pozitiv întreaga zi, activităţile matinale având impact direct asupra stării de bine.
„Analizând rolul pe care îl au activităţile matinale pe agenda românilor, ne-am dat seama că un start bun dimineaţa este foarte important pentru a face faţă provocărilor zilei“, spune Andreas Kouroumalis, Business Unit Manager Beverages Nestlé.