Facebook va lansa mâine, în cadrul unui eveniment de presă, un nou aspect al fluxului său de ştiri. Mutarea vine să mulţumească mai mult pe cei care vând publicitate, decât utilizatorii, care au fost forţaţi să se adapteze mereu la acestea.
Schimbările în prezentarea fluxului de ştiri pe care Facebook le va anunţa astăzi au două ţinte specifice: pe de o parte, un conţinut personalizat pentru ca utilizatorii să petreacă mai mult timp pe reţea şi, pe de altă parte, o expunere mai bună pentru publicitate. Astfel, vor fi disponibile cel puţin patru moduri în care oamenii vor putea să facă ordine în News Feed.
Va fi în primul rând fila cu cele mai populare ştiri de la pagini sau prieteni cu care utilizatorii interacţionează cel mai mult. Va urma pagina cu cele mai recente ştiri care acum sunt afişate într-o casetă în partea dreaptă.
Fotografiile şi muzica primesc două file separate, iar pentru cea dintâi alegerea este destul de clară, notează TechCrunch.com. Facebook deţine Instagram, reţeaua socială bazată pe partajarea de poze, şi vrea o integrare pentru aceasta în fluxul său de ştiri.
Desigur, fluxul cu fotografii va fi folosit şi pentru aplicaţii similare. În prezent, conţinutul publicat de un utilizator prin Instagram, Flickr sau Foursquare este aşezat printre mesajele-text sau printre videoclipurile distribuite din flux.
Noul News Feed va ajunge şi pe telefoanele mobile, dar la câteva săptămâni după ce versiunea web este actualizată. Designul folosit pentru aplicaţiile de Android sau iPhone a fost schimbat prea puţin în ultimii trei ani şi conform zvonurile de până acum compania va alege un mod de dispunere deja utilizat de rivalii Twitter sau Google.
Textul va fi afişat pe poze, iar dispunerea conţinutul va duce la o mai mare interactivitate. Segmentul mobil este important pentru reţeaua socială, după ce în ultimul trimestru din