Google+ a modificat aspectul profilelor personale şi paginilor de brand de pe reţeaua socială, schimbând dimensiunea pozelor de copertă, făcându-le mult mai mari. Mişcarea a fost anunţată astăzi şi are efect imediat.
Sara McKinley, angajat Google însărcinat cu reţeaua socială, a anunţat aceste schimbări pe contul personal de pe reţea. Cea mai vizibilă este modificarea dimensiunii pozei de copertă, cu un aspect al imaginii mult îmbunătăţit, dar şi mai complicat pentru unii utilizatori. Acum pozele de profil au o dimensiune de 2120 de pixeli pe 1192 de pixeli şi au o raţie de 16 pe 9 atunci când sunt extinse. În acest fel, există posibilitatea folosirii mai multor imagini pentru poza de profil, nu numai a unora cu dimensiuni fixe şi destul de limitate.
De asemenea, Google+ a modificat şi rubrica “About”, care cuprinde secţiuni cum ar fi Story, Places sau Links. Fiecare poate fi distribuită cu un anumit grup de pe reţeaua socială sau, cum se spune pe Google+, cu fiecare cerc.
Google+ a anunţat şi butonul de Local, unde vor fi cuprinse toate activităţile, pozele postate public şi evenimentele care se întâmplă în jurul nostru din punct de vedere geografic.
Puteţi vedea cum arată acum un profil de Google+ în imaginea de mai jos:
Google+, o reţea discretă, dar care creşte
În România, Google+ nu a prins încă pentru foarte multe persoane, dar micul pariu al Google începe să aibă rezultate la nivel internaţional. În luna septembrie, numărul de utilizatori activi al Google+ era de 100 de milioane de utilizatori activi lunar, iar 400 de milioane de persoane şi-au făcut măcar contul, deşi nu îl folosesc foarte des.
În Decembrie, Google a anunţat în mod oficial că 500 de milioane de persoane au trecut pe Google+, iar 235 de milioane sunt active. Acest lucru înseamnă inclusiv apăsarea butonului de +1 măcar o dată pe lună. Dacă vorbim