Compania Dropbox a devenit începând de astăzi, 15 martie, proprietara firmei Mailbox, cea care acum o lună a lansat o aplicaţie pentru iPhone prin care promitea să transforme modul cum ne administrăm căsuţa de e-mail.
Mailbox a primit foarte mare atenţie datorită modului prin care a reuşit să controleze accesul la aplicaţie. După ce a fost acceptată în AppStore, Mailbox a urcat rapid în topul celor mai dorite. În momentul când era descărcată, utilizatorii erau puşi pe o listă de aşteptare care se actualiza în timp real şi îţi spunea câţi oameni mai sunt în faţă, până când vei ajunge să foloseşti aplicaţia.
Dar iată că Mailbox ajunge în portofoliul Dropbox, firmă care s-a specializat pe oferirea de stocare online, în Cloud şi care a reuşit să se bată cu giganţii Google, Microsoft sau Amazon.
„După ce am petrecut un pic de timp cu Gentry, Scott şi restul echipei ne-am dat seama că obiectivele noastre sunt comune. Şi ei, ca şi noi doresc să găsească rezolvări la problemele de zi cu zi”, a declarat Dropbox printr-o postare pe blogul companiei.
Potrivit „Wall Street Journal”, cei 14 angajaţi ai Mailbox vor ajunge la Dropbox, ca parte a achiziţiei. Dropbox a menţionat foarte clar că Mailbox nu dispare. „Produsul are nevoie să crească rapid şi credem că prin unirea cu Dropbox, lucrul acesta se va întâmpla rapid”, au scris reprezentanţii Dropbox.
Potrivit unei postări pe blogul Mailbox, capacitatea aplicaţiei a crescut de 2.000 de ori într-o singură lună, până la 60 de milioane de e-mailuri gestionate.
Aplicaţia Mailbox poate fi descărcată de pe iTunes