Începând de astăzi, tramvaiele nu vor mai circula pe Copou, permiţând constructorului responsabil de viitorul pasaj subteran, să avanseze cu proiectul şi în zona şinei provizorie, montată de RATP. După îndepărtarea acesteia, se vor demara lucrările de escavare a pământului. La sfârşitul săptămânii trecute, muncitorii din zona Fundaţie s-au axat pe rampa de acces dinspre Păcurari, unde s-a descoperit o reţea de canalizare care nu era în evidenţa nimănui, reţea de canalizare care a fost secţionată pentru a se putea lucra la devierea ei. „Toate lucrările din afara pasajului, nu numai pe zona de rampă aferentă zidurilor de susţinere, ci tot ce înseamnă elevaţie, vor fi finalizate. În cursul săptămânii celeilalte (săptămâna viitoare –n.r.) vor începe lucrări de amenajare a infrastructurii pe latura dinspre Biblioteca Centrală Universitară «Mihai Eminescu», pentru a pregăti terenul pentru o eventuală turnare de asfalt. În paralel, s-au reluat lucrările pe strada Păcurari, pentru pregătirea covorului asfaltic“, a declarat viceprimarul Mihai Chirica. Pe partea şantierului dinspre bulevardul Independenţei se lucrează la turnarea pereţilor de beton. Pe partea de rampă, un panou a fost finalizat vineri, 15 martie, urmând ca de astăzi să se toarne ultimul panou, proces ce va dura circa şapte zile. „Săptămâna viitoare încep lucrările pe latura dinspre nord, cea faţă în faţă cu clădirea Romtelecom, lucrări care vor dura aproximativ trei săptămâni. Undeva în jurul lui 15 aprilie, va trebui să intrăm cu lucrările de escavare pe rampa de acces dinspre bulevarul Independenţei, în paralel cu escavarea zonei de pasaj care va fi acoperit“, a mai precizat viceprimarul. Reprezentanţii municipalităţii speră ca în perioada următoare, cât timp se vor mai face escavări, să nu mai aibă parte de surprize. În acest sens, cei din Primărie au avut discuţii şi cu Mădălin Văleanu, arheolog la Complex