BlackBerry încearcă orice metodă prin care poate să atragă atenţia asupra produselor sale noi, mai ales celor care au migrat spre iPhone sau Android.
Noua lor strategie de marketing, cel puţin pe piaţa din Statele Unite ale Americii, va fi formată din invadarea ecosistemelor Apple şi Google cu reclame care vor "prelua" ecranul normal al sistemului de operare şi vor replica un sistem de operare BlackBerry 10. În acest fel, firma canadiană crede că poate să le arate oamenilor avantajele acestor softuri.
Directorul de marketing al BlackBerry, Frank Boulben, este încrezător că firma va fi în continuare "cel mai mare comeback din domeniul tehnologiei".
Într-o campanie făcută împreună cu agenţia BBDO şi alte agenţii digitale din cadrul grupului Publicis, BlackBerry va folosi tactica "takeover". Cum s-ar spune...preluare ostilă.
Astfel, BlackBerry a construit deja două tactici de preluare pentru calculatoarele clasice, care vor apărea pe site-urile "The Guardian" şi "The New York Times". Practic, tot ecranul va fi ocupat de o imagine care va semăna cu Hub-ul de pe BlackBerry 10, locul unde se adună toate conturile sociale ale unui utilizator, cum ar fi Facebook, Twitter sau Gmail. Reclama va lua conţinut din site şi îl va introduce în înteriorul unei grafice care seamănă cu BlackBerry Hub, scrie "Forbes".
Nici utilizatorii de Android şi iPhone nu vor fi scutiţi de aceste reclame. Cu o cotă de piaţă de 5,9%, BlackBerry doreşte să mai fure din cele 85 de procente ale Android şi Apple. Astfel, ecranele vor fi invadate de reclame la BlackBerry 10, care vor afişa diferite caracteristici ale telefoanelor canadienilor, cum ar fi Time Shift, care permite capturarea mai multor expresii ale feţei unei persoane.
Concursuri de tastat
O altă tactică pe care o va avea BlackBerry în curând va fi introducerea unor concursuri de tastat cu care să d