Juriul de la „Românii au talent“ a ales o cohortă de semifinalişti. Începând de vineri, concursul se va desfăşura în direct.
Cea mai recentă ediţie a emisiunii „Românii au talent“ a prezentat, în sfârşit, un batalion de semifinalişti. Imaginile de la decizia finală a juriului - Andra Măruţă, Andi Moisescu şi Mihai Petre - erau prezentate artistic la TV, montate rapid, aşa că nici dacă stăteai cu un carneţel în mână nu apucai să notezi toate numele care trec în etapa următoare. Emoţiile cu sughiţuri ale audienţei uriaşe (adică vreo şase milioane de suflete înlăcrimate) au fost obţinute prin intermediul unor cântăreţi tulburători ca nişte ciocârlii rănite, gen Yasmine Polocek, Adrian Aron (cel cu tatăl plecat în Afganistan) sau surorile Andreea şi Francesca Ilie. Alte nume care au smotocit inimile poporului au fost Ştefan Orheanu (copilul care a învăţat de capul lui dansul irlandez), Cornelia, tânăra din Basarabia care cântă la bucium – aşa cum cântă şi o mie de români mai fraieri, care n-au venit la preselecţii –, apoi biciclistul Roland, care şi-o caută cu lumânarea şi e posibil să-şi rupă gâtul în direct, şi alţi amatori sau profesionişti. Ce şoc, am un cameraman în casă!
Juraţii au trecut pe la uşile tuturor celor calificaţi, ca să-i anunţe ce ispravă au săvârşit. Scenariul era măreţ, sunau şi li se răspundea, erau toţi acasă, îmbrăcaţi frumos şi coafaţi ca nişte brioşe. Iar concurentul care deschidea avea un şoc, ţopăia şi se învârtea în jurul axei, ca un titirez, chiuia şi se arunca în braţele aducătorului de veşti bune.
Poanta e că unii erau filmaţi din interior, când deschideau uşa, după care ţipau ca nişte coioţi, extaziaţi de veştile-surpriză. Cine-i filma, dacă nu era un cameraman deja plantat în locuinţă? Tataia lor, cu telefonul mobil? Regia Pro TV-ului e inspirată, fiindcă majoritatea telespectatorilor habar n-au ce-au înghiţit, însă ole