Monobrandul de lenjerie intimă de lux La Perla vizează pentru acest an o creştere a veniturilor cu 8%, comparativ cu anul trecut, se precizează într-un comunicat de presă.
În primul an de prezenţă în ţara noastră, monobrandul La Perla a realizat o cifră de afaceri de 280.000 de euro.
La Perla este un lider mondial pe segmentul de lenjerie şi articole de plajă, cu peste 220 magazine deschise în lume, dintre care 70 de francize, şi venituri de 120 de milioane de euro în 2011.
Brandul italian La Perla a intrat în România, în regim de franciză, la sfârşitul lunii februarie 2012.
F. A. Monobrandul de lenjerie intimă de lux La Perla vizează pentru acest an o creştere a veniturilor cu 8%, comparativ cu anul trecut, se precizează într-un comunicat de presă.
În primul an de prezenţă în ţara noastră, monobrandul La Perla a realizat o cifră de afaceri de 280.000 de euro.
La Perla este un lider mondial pe segmentul de lenjerie şi articole de plajă, cu peste 220 magazine deschise în lume, dintre care 70 de francize, şi venituri de 120 de milioane de euro în 2011.
Brandul italian La Perla a intrat în România, în regim de franciză, la sfârşitul lunii februarie 2012.
F. A.