Ultimele intrări pe piaţă ale retailerilor au propulsat municipiul Iaşi pe locul 13, dintr-o listă de 208 de oraşe.
Deschiderea centrului comercial Palas a adus numeroase companii aici, ceea ce a făcut ca judeţul Iaşi să fie situat pe locul trei în lume, după numărul de retaileri nou intraţi pe piaţă, anul trecut, conform unui studiu realizat de compania de consultanţă imobiliară CBRE. Anul trecut, în Iaşi au deschis magazine 19 branduri noi, din 320 de retaileri analizaţi în raportul „How Global is the Business of Retail?“ Printre aceste branduri se regăsesc şi H&M, New Yorker sau C&A. Potrivit cercetării companiei CBRE, pieţele mature domină planurile de expansiune ale retailerilor în ultimul an, însă şase pieţe emergente se poziţionează în Top 20. Oraşul Iaşi este pe locul trei, după Kiev (39 de intrări) şi Sao Paolo (25 de intrări), şi înaintea capitalei statului Oman, Muscat (17 intrări). De asemenea, Iaşul se plasează pe locul şase în lume după numărul de retaileri din domeniul modei care se adresează clasei medii de venituri.
Noile intrări care au ridicat oraşul Iaşi se datorează, în cea mai mare măsură, inaugurării de anul trecut a ansamblului multifuncţional Palas, dezvoltat de Iulius Grup şi deţinut de omul de afaceri Iulian Dascălu.
Ultimele intrări pe piaţă ale retailerilor au propulsat municipiul Iaşi pe locul 13, dintr-o listă de 208 de oraşe.
Deschiderea centrului comercial Palas a adus numeroase companii aici, ceea ce a făcut ca judeţul Iaşi să fie situat pe locul trei în lume, după numărul de retaileri nou intraţi pe piaţă, anul trecut, conform unui studiu realizat de compania de consultanţă imobiliară CBRE. Anul trecut, în Iaşi au deschis magazine 19 branduri noi, din 320 de retaileri analizaţi în raportul „How Global is the Business of Retail?“ Printre aceste branduri se regăsesc şi H&M, New Yorker sau C&A. Pot