Robert Buchbauer, stranepotul fondatorului brandului Swarovski, CEO al Swarovski Consumer Goods Business si membru al Boardului de Management Swarovski, spune ca isi doreste sa duca mai departe ambitiile tatalui sau si sa ajunga liderul bijutierilor de lux, pana in 2020.
"In 2012, Swarovski a avut o cifra de afaceri de 2,35 de miliarde de euro si 25.000 de angajati la nivel mondial prin divizii precum Swarovski Elements, Swarovski Gems, Atelier Swarovski sau Awarovski Entertainment. Doar Swarovski Consumer Goods Business singura a generat 69,7% din aceasta cifra", a declarat Robert Buchbauer, intr-un interviu acordat Business24.
Fiind o companie privata, insa, Swarovski are acces limitat la piata financiara, ceea ce ii "forteaza" sa isi asigure autonomia financiara. Pe de o parte, acesta este un lucru bun, spune mostenitorul Swarovski, insa fiecare miscare are nevoie de aprobarea intregii familii, iar asta face ca luarea deciziilor sa fie mult mai anevoioasa decat in alte companii.
Poti afla mai multe despre strategia companiei Swarowski pana in 2020 dar si despre preferintele personale ale mostenitorului imperiului in materie de bijuterii, in suplimentul din acest weekend al editiei “Cum sa-i cheltuiesti”, pe Business24.