Agenţia de turism tailor made Eturia a înregistrat în prima jumătate a anului acesta, o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro, în timp ce pentru sfârşitul anului reprezentanţii agenţiei de turism apreciază că aceasta va ajunge la 7 milioane de euro.
Potrivit unui comunicat de presă, agenţia sărbătoreşte anul acesta şase ani de activitate. De la înfiinţare, Eturia a vândut 10.000 de vacanţe având ca destinaţii 150 de ţări.
"Conceptul de business nu s-a modificat esenţial de la înfiinţare, Eturia fiind o agenţie de turism de tip boutique, o companie care refuză să fie, ori să devină doar o altă agenţie de turism impersonală. Cu toate acestea Eturia nu este o agenţie exclusivistă, preţul mediu plătit pentru un pachet într-o destinaţie extra-europeană, unde tariful biletului de avion are o pondere foarte mare, fiind de 3920 euro pe familie în cazul vacanţelor Signature, tailor-made şi de 2400 euro pe familie pentru pachetele Best Deal, vacanţele predefinite", a declarat Sorin Stoica, CEO Eturia.
F.A. Agenţia de turism tailor made Eturia a înregistrat în prima jumătate a anului acesta, o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro, în timp ce pentru sfârşitul anului reprezentanţii agenţiei de turism apreciază că aceasta va ajunge la 7 milioane de euro.
Potrivit unui comunicat de presă, agenţia sărbătoreşte anul acesta şase ani de activitate. De la înfiinţare, Eturia a vândut 10.000 de vacanţe având ca destinaţii 150 de ţări.
"Conceptul de business nu s-a modificat esenţial de la înfiinţare, Eturia fiind o agenţie de turism de tip boutique, o companie care refuză să fie, ori să devină doar o altă agenţie de turism impersonală. Cu toate acestea Eturia nu este o agenţie exclusivistă, preţul mediu plătit pentru un pachet într-o destinaţie extra-europeană, unde tariful biletului de avion are o pondere foarte mare, fiind de 3920 euro pe familie î