Dräxlmaier mizează pe România. Compania investeşte 20 de milioane de euro la Codlea pentru linia destinată Maserati. Alte 20-25 de milioane la Satu Mare, pentru componente Mercedes-Benz, scrie capital.ro.
Dräxlmaier, companie aflată pe locul 67 în clasamentul mondial al producătorilor de componente auto, a transformat România în cel mai puternic pol industrial al său. Fără mult tam-tam, oficialii companiei germane cu sediul la Vilsbiburg, în Bavaria, au investit din 2003 până în 2011 peste 150 de milioane de euro și au deschis nu mai puțin de cinci uzine care produc cablaje, sisteme electrice, piese din cauciuc și plastic și sisteme pentru interior pentru mărci prestigioase precum Mercedes-Benz, Audi, Porsche, BMW, Maserati, Jaguar, Land Rover, Volkswagen sau Fiat.
Dacă în primul an de prezență pe piața autohtonă, când au deschis uzina de la Pitești cu scopul de a produce componente pentru BMW, angajau doar 386 de persoane, în 2006 numărul de angajați ajungea la nu mai puțin de 17.975, făcând din Dräxlmaier unul dintre cei mai mari angajatori străini din România. Criza care a urmat a forțat ca în toate cele cinci uzine - Pitești, Timișoara, Satu Mare, Hunedoara și Codlea - să fie făcute disponibilizări drastice, astfel încât personalul scădea, în 2010, până la 10.755 de angajați. Citeşte mai mult...