CFR Marfă a fost privatizată. Grup Feroviar Român este compania care a câștigat licitația organizată astăzi de ministerul Transporturilor. Câștigătorii și-au asumat plata integrală, investiția ridicându-se la 400 milioane de euro. Anunţul a fost făcut de ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu. “După şapte ore de negocieri, a ieşit fumul alb. Azi putem declara un câştigător la CFR Marfă, compania care rămăsese singură în această competiţie, GFR, a depus o ofertă care, în urma analizei a fost declarată conformă”, a declarat acesta după finalizarea negocierilor. Inițial, reprezentanții Grup Feroviar Român au dorit plata în rate a achiziției, dar până la urma s-au răzgândit, și asumarea plății integrale i-a desemnat câștigători. Privatizarea CFR Marfă reprezintă o condiţie solicitată de experţii Fondului Monetar Internaţional pentru ca ultima evaluare a acordului început în 2011 să intre în Consiliul Director al instituţiei internaţionale. Guvernul îşi asumă faţă de FMI doar desemnarea câştigătorului licitaţiei pentru privatizarea CFR Marfă, una dintre principalele solicitări ale instituţiei financiare, dar nu şi finalizarea tranzacţiei, arătând că operaţiunea depinde de îndeplinirea tuturor condiţiilor din contract.
CFR Marfă a fost privatizată. Grup Feroviar Român este compania care a câștigat licitația organizată astăzi de ministerul Transporturilor. Câștigătorii și-au asumat plata integrală, investiția ridicându-se la 400 milioane de euro. Anunţul a fost făcut de ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu. “După şapte ore de negocieri, a ieşit fumul alb. Azi putem declara un câştigător la CFR Marfă, compania care rămăsese singură în această competiţie, GFR, a depus o ofertă care, în urma analizei a fost declarată conformă”, a declarat acesta după finalizarea negocierilor. Inițial, reprezentanții Grup Feroviar Român au dorit plata în rate a achiziției, dar până