Cea mai nouă generaţie a compactei cu cinci uşi a fost prezentată în evenimente simultane pe tot globul! Cel mai bine vândut model Mazda intră în gama de autovehicule cu tehnologie de generaţie viitoare integrând SKYACTIV şi linia de design KODO.
Mazda lansează noua Mazda3 hatchback astăzi în mai multe locaţii de pe glob, simultan în cinci locaţii care includ trei oraşe europene.
Londra, Istanbul şi Sankt Petersburg au fost alese, împreună cu New York şi Melbourne, pentru, spun producătorii japonezi, „caracterul lor plin de viaţă şi stil, care oglindeşte caracteristicile noii compacte cu cinci uşi”.
Cel mai bine vândut model Mazda devine cel de-al treilea membru al unei noi generaţii de automobile, care prezintă linia de design “Kodo – sufletul mişcării” şi o gamă completă de tehnologii SKYACTIV. Noua Mazda3 se alătură astfel modelelor premiate Mazda CX-5, lansat în 2012, şi Mazda6.
Reprezentând motoare, transmisii, caroserii şi şasiuri uşoare, tehnologia SKYACTIV a fost dezvoltată de Mazda de la zero pentru a constitui baza vehiculelor ultra-eficiente.
Noua compactă, care reprezintă aproximativ o treime din vânzările Mazda la nivel internaţional, este un element vital al planurilor companiei.
Deja Mazda se gândeşte că va ridica din nou ştacheta pentru acest segment cheie de autoturisme după ce modelul a totalizat de la lansarea din 2003 până în prezent peste 130 de premii.
Pe lângă design-ul KODO, noua Mazda3 prezintă un interior complet refăcut. Compania oferă chiar şi un concept de conectivitate ataşat vehiculului pentru noul model. A
cesta integrează printre altele AhaTM radio, fiind unul dintre primele modele de clasă C din segment, care permit conectivitatea online a pasagerilor.