Formaţia Orica-GreenEdge a fost mai tot timpul în atenţia suporterilor Turului Franţei în prima săptămână a competiţiei. Australienii au apărut în prim-plan încă din prima etapă a Marii Bucle, atunci când şoferul autobuzului formaţiei, Garkoitz Atxa, nu a anticipat că înălţimea autocarului nu îi va permite acestuia să treacă peste linia de sosire de la Bastia. Imediat, autocarul s-a blocat la final, provocând panică în pluton. Însă Orica-GreenEdge s-a revanşat şi a obţinut două victorii consecutive, în etapele 3, respectiv 4. Prima, prin Simon Gerrans, care l-a învins la sprint pe Peter Sagan, iar a doua la contratimpul pe echipe de la Nisa, când au învins-o pe Omega Pharma-Quick Step cu doar o secundă. În plus, Gerrans a purtat tricoul galben timp de două etape, în timp ce coechipierul său, Daryl Impey, l-a avut tot două manşe.
Însă cei de la Orica-GreenEdge, formaţie înfiinţată în urmă cu două sezoane, nu se remarcă doar prin performanţele pe şosea, ci şi prin exerciţii de marketing care implică toţi rutierii echipei. Primul astfel de exerciţiu a fost o parodie a clipului melodiei ”Call Me Maybe” al interpretei canadiene Carly Ray Jepsen. Acesta a strâns 750.000 de vizualizări pe Youtube şi a devenit hit instant printre pasionaţii de ciclism. La mai puţin de un an de la acel videoclip, rutierii s-au gândit să realizeze un nou videoclip. De data aceasta, ei au realizat un tribut pentru legendara formaţie rock AC/DC, pe melodia ”You Shook Me All Night Long”. În noul clip sunt prezentate atât momente înregistrate înaintea Turului Franţei, cât şi în Marea Buclă, după victoria lui Gerrans şi cea obţinută la contratimp.
Formaţia Orica-GreenEdge a fost mai tot timpul în atenţia suporterilor Turului Franţei în prima săptămână a competiţiei. Australienii au apărut în prim-plan încă din prima etapă a Marii Bucle, atunci c