Mărul, cutia de popcorn şi tatuul au devenit obiectele fashionable ale sezonului, astfel încât sunt purtate pe umăr, sub forma unei genţi. Dar cum orice este nou costă, noua tendinţă nu are un preţ rezonabil.
Arta intervine în felul ei în fiecare sezon, iar vara aceasta apare sub forma unor obiecte care ne înconjoară în viaţa de zi cu zi. Obiectele ciudate, dar nu mai puţin frumoase, nu aduc a geantă la prima vedere. Mai mult de atât, preţul unei astfel de piese începe de la câteva sute de euro şi poate atinge lejer pragul miilor. În funcţie de materialul folosit, geanta poate fi procurată chiar şi pentru 2.500 de euro.
Poate că aduc a ceva ce bunica purta după ea mereu, dar aceste creaţii noi sunt munca unor designeri renumiţi ce reinterpretează folosul unor obiecte precum piesele de Lego, dar şi al unor animale precum tatuul sau fructe precum mărul.
O parte artă, o parte geantă, piesele neobişnuite devin tot mai populare, ceea ce promite şi variante accesibile publicului larg, prin oferta de imitaţii ce vor apărea.
(Geanta-cutie de popcorn, de la Charlotte Olympia, la preţul de 380 de euro)
(Geanta-tatu, de la Kate Spade, la 250 de euro)
(Geanta-măr, de la Anya Hindmarch, la 975 de euro)
(Geanta-Walk of Fame, de la Charlotte Olympia, la 764 de euro)
Momentan, branduri precum Chanel sau Charlotte Olympia se întrec în cele mai ciudate idei. Casa de modă Chanel a lansat modelul Lego, care a fost văzut deja la braţul unor celebrităţi precum Rita Ora, Rihanna sau clanul Kardashian. Geanta costă 5.000 de lire sterline.