Facebook Inc. planuieste sa introduca spoturile publicitare similare celor difuzate de televiziuni, o strategie care ar urma sa aduca retelei de socializare venituri de aproximativ 2,5 milioane de dolari pe zi, potrivit unor surse apropiate companiei.
Cea mai mare retea de socializare din lume, care are in prezent 1,15 miliarde de utilizatori, incearca sa sparga monopolul detinut de retelele de televiziune in privinta bugetelor din publicitate.
Astfel, incepand din acest an, pe Facebook ar urma sa apara spoturi publicitare cu o durata de 15 secunde, similare celor difuzate la TV.
Aceasta strategie va aduce retelei de socializare venituri de aproximativ 2,5 milioane de dolari pe zi, potrivit unor surse apropiate companiei.
Facebook vrea sa isi creasca veniturile avand in vedere milioanele de utilizatori care viziteaza acest site zilnic, inclusiv in timpul orelor de prime-time (20.00 si 23.00).
Totodata, in ultimul trimestru, 61% din membrii Facebook au intrat pe aceasta retea de socializare zilnic, numarul acestora fiind in crestere.
"In fiecare seara, intre 88 si 100 de milioane de persoane utilizeaza Facebook in timpul orelor de prime-time, numai in SUA", a declarat Sheryl Sandberg, Chief Operating Officer la Facebook.
Elisabeth Diana, un purtator de cuvant al companiei, a refuzat sa comenteze noua strategie de publicitate a Facebook.
Reteaua de socializare le permite deja advertiserilor sa incarce spoturi video pe conturile lor de Facebook, insa noul serviciu le va permite acestora sa posteze clipurile publicitare direct pe paginile de Facebook ale utilizatorilor, potrivit surselor citate.
In acelasi timp, 15 secunde este si durata spoturilor video care pot fi postate, incepand de luna trecuta, pe Instagram, un serviciu al Facebook pe care pot fi distribuite fotografii.
Astfel, spoturile publicitare vor fi fami