Un sondaj realizat printre propietarii a 393 de hoteluri, pensiuni şi alte unităţi de cazare din Europa dezvăluie ce lasă turiştii în urmă după ce predau cheia la recepţie, chiar dacă li se reaminteşte să verifice camerele înainte de plecare.
Conform sondajului efectuat în luna aprilie a acestui an de portalul de cazare hotelguru.ro, fiecare al 10-lea client lasă în camere un obiect. Dacă articolele vestimentare, produsele cosmetice, de igienă şi jucăriile se numără printre cele mai uitate lucruri, şapte dintre patronii intervievaţi au avut şi cazuri în care turiştii şi-au lăsat în urmă copilul, soţia sau animalul de companie.
„Un proprietar a precizat că un client s-a reîntors la unitate după ce a parcurs 30 km, pentru că uitase o pietricică de râu, care fusese culeasă de copil“, a povestit Varga Tamás, reprezentantul portalului hotelguru.ro
Printre lucrurile catalogate ca fiind bizare de proprietarii care au participat la sondaj, merită amintite protezele dentare, jucăriile sexuale, aparatele pentru reglarea respiraţiei, cârjele, puşca de vânătoare, o bură de coafură (n.r. cască electrică folosită în saloanele de profil pentru realizarea la cald a diverselor coafuri) sau un animal din specia rozătoarelor numit belhiţă, care rămăsese închis într-un sertar.
Averea din seif
Nimeni nu simte că-i fuge pământul de sub picioare dacă descoperă că îi lipseşte din bagaje geaca de piele, o cămaşă sau bocancii preferaţi, dar lucrurile se schimbă în momentul în care ai rătăcit o mică avere.
„Unul dintre proprietari a găsit 280 euro în buzunarul unei perechi de jenşi, iar altul a dat peste câteva mii de euro în buzunarul unei veste. Cel mai adesea clienţii îşi uită diverse valori în seif“, a amintit Varga Tamas. Dar acestea nu au fost cele mai mari sume rătăcite, arată sondajul. Un alt client a plecat din cameră fără o geantă plin