Excesul de viteză se află la originea accidentului autocarului românesc căzut în prăpastie, în Muntenegru, în iunie, anunţă procurorii muntenegreni, citaţi de ziarul Vijesti.
Şoferul autocarului “a rulat cu 80 km/h, dublul vitezei maxime autorizate” pe acel segment de drum, a declarat procurorul de caz, Vojislav Grujici, conform ziarului Vijesti.
Grujici nu a oferit alte detalii despre accidentul produs pe 23 iunie la Grlo, la aproximativ 40 de kilometri nord de Podgoriţa. Autocarul românesc, în care erau 47 de persoane, a derapat pe un pod, în zona Zdijelo, a pătruns pe contrasens, a rupt balustrada de protecţie a şoselei şi a căzut într-o prăpastie cu adâncimea de aproximativ 40 de metri.Accidentul s-a soldat cu 18 morţi şi 29 de răniţi. Un copil muntenegrean care era pe pod a fost acroşat uşor de autocar şi a fost rănit.
Presa din Muntenegru scria că ancheta autorităţilor muntenegrene a relevat că, în momentul în care autocarul a ieşit dintr-un tunel rutier, carosabilul era umed şi este posibil ca şoferul să fi fost incomodat scurt timp de lumina foarte puternică a soarelui, pierzând controlul asupra vehiculului, în curbă. Anchetatorii au analizat această ipoteză pe baza declaraţiilor supravieţuitorilor şi altor martori.
Excesul de viteză se află la originea accidentului autocarului românesc căzut în prăpastie, în Muntenegru, în iunie, anunţă procurorii muntenegreni, citaţi de ziarul Vijesti.
Şoferul autocarului “a rulat cu 80 km/h, dublul vitezei maxime autorizate” pe acel segment de drum, a declarat procurorul de caz, Vojislav Grujici, conform ziarului Vijesti.
Grujici nu a oferit alte detalii despre accidentul produs pe 23 iunie la Grlo, la aproximativ 40 de kilometri nord de Podgoriţa. Autocarul românesc, în care erau 47 de persoane, a derapat pe un pod, în zona Zdijelo, a pătruns pe contrasens, a rupt balus