Ploaia a venit la timp pentru a perturba statul celei de-a şaptea etape DTM din acest sezon, desfăşurată la Nürburgring (Germania), astfel că spectatorii au putut vedea un adevărat thriller de motorsport cu numeroase momente dramatice.
Pornit din pole position, pilotul BMW Team RBM Augusto Farfus (Brazilia) a avut o evoluţie foarte bună la volanul Castrol EDGE BMW M3 DTM în condiţii dificile şi a fost învins doar de câştigătorul Robert Wickens (Canada, Mercedes). Acesta a fost al treilea podium reuşit de Farfus în acest sezon şi al şaselea al carierei DTM.
Şi Martin Tomczyk (Germania) s-a descurcat bine în condiţiile de cursă. Plecat de pe locul al 20-lea al grilei de start, pilotul BMW M Performance Parts M3 DTM a recuperat bine şi în final a ocupat locul al cincilea. Astfel, el a obţinut prima clasare în puncte de la cursa ce a avut loc la Nürburgring în 2012, punând astfel punct unei serii de ghinioane. În plus, locul al cincilea a fost şi cel mai bun rezultat BMW Team RMG din acest an.
Ca şi la Moscova (Rusia), campionul en-titre DTM, Bruno Spengler (Canada), a fost din nou urmărit de ghinion. Pilotul BMW Team Schnitzer a fost lovit de adversari în repetate rânduri în primele tururi, astfel că maşina BMW Bank M3 DTM a suferit daune importante. Pe măsură ce pista s-a uscat pe parcursul cursei, Spengler nu a reuşit să-şi păstreze locul în Top 10. Canadianul a încheiat pe locul al 14-lea, chiar în faţa lui Dirk Werner (Germania, Samsung BMW M3 DTM) şi a lui Andy Priaulx (Marea Britanie, Crowne Plaza Hotels BMW M3 DTM). Evoluţia lui Joey Hand (SUA) s-a încheiat prematur după o coliziune survenită în primul viraj.
Spengler a coborât pe locul al patrulea în clasamentul general al campionatului, la 39 de puncte în urma liderului Mike Rockenfeller (Germania, Audi), care a fost al patrulea în cursa de la Nürburgring. Farfus (66