Am condus, pentru prima oară, un model hibrid. De fapt, Opel Ampera nu se vrea a fi un hibrid clasic, aşa cum ştie multă lume despre autoturismele care se deplasează şi cu ajutorul curentului electric. E altceva! Am să vă povestesc. Una peste alta, a fost o experienţă fabuloasă! Opel Ampera
Sursa: Adi Dobre Opel Ampera
Sursa: Adi Dobre Opel Ampera
Sursa: Adi Dobre Opel Ampera
Sursa: Adi Dobre Opel Ampera
Sursa: Adi Dobre Opel Ampera
Sursa: Adi Dobre Opel Ampera
Sursa: Adi Dobre Opel Ampera
Sursa: Adi Dobre Opel Ampera
Sursa: Adi Dobre Opel Ampera
Sursa: Adi Dobre
Ampera e ca o nălucă! O vezi, nu o auzi, doar o vezi, repet, şi ... gata, s-a dus! Modelul celor de la Opel nu e chiar nou, dar puţini au auzit de el. De văzut şi mai puţini. În România au fost vândute până acum doar câteva unităţi. Asta şi pentru că e greu să-i convingi pe cei cu bani că mai există şi altceva decât obişnuitele maşini, să zicem, de fiţe. Ampera nu e de fiţe. Intră la altă categorie. Poate doar preţul să intre în categoria maşinilor de fiţe, dar nici cu asta, parcă, n-aş fi de acord.
La priză, ca maşina de spălat
Mă uit la ea şi încerc să o compar cu ceva. Nu prea am cu ce! E frumoasă foc! Din orice unghi te-ai ita la ea, maşina asta place. E "futuristă", dar în acelaşi timp, sau poate tocmai de aceea, impune respect prin aspectul său. Cu o seară înainte, am dat repede pe "google", ca să o văd, să citesc câte ceva despre ea. Curiozitatea a crescut odată cu parcurgerea materialelor scrise de norocoşii care au testat-o înaintea mea.
La Union Motors, dealerul Opel de unde am luat maşina, până şi angajaţii am impresia că sunt invidioşi pe mine. Puţini au avut privilegiul de a face măcar câţiva metri prin parcare cu ea. Mi se sp