Carrefour a încheiat primul semestru cu un profit operaţional de 766 milioane euro, în urcare cu 5% faţă de nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce vânzările au variat nesemnificativ, la 36,4 miliarde euro.
Profitul operaţional recurent al Carrefour a urcat de la 730 milioane euro la 766 milioane euro, potrivit unui comunicat transmis joi de grup. Rezultatul a fost în linie cu estimările analiştilor, potrivit Bloomberg.
Carrefour a reuşit să implementeze o politică mai consistentă de preţuri reduse şi a îmbunătăţit eficienţa managementului magazinelor prin modernizări şi descentralizarea procesului decizional, stabilizând veniturile pe piaţa franceză şi consolidând marjele de profit.
Compania a precizat că nu anticipează îmbunătăţirea condiţiilor economice în acest an.
Directorul financiar al Carrefour, Pierre-Jean Sivignon, a declarat că estimările analiştilor privind un profit operaţional recurent de aproximativ 2,2 miliarde euro pentru acest an sunt rezonabile.
Grupul francez Carrefour are în România 126 magazine, dintre care 24 de hipermarket-uri Carrefour, 69 de supermarket-uri Market, 32 de magazine de proximitate Express şi un magazin online. Retailerul a avut anul trecut pe piaţa românească vânzări de 986 milioane euro, fără TVA, cu 3% mai mari faţă de valoarea din 2011.
Carrefour a încheiat primul semestru cu un profit operaţional de 766 milioane euro, în urcare cu 5% faţă de nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce vânzările au variat nesemnificativ, la 36,4 miliarde euro.
Profitul operaţional recurent al Carrefour a urcat de la 730 milioane euro la 766 milioane euro, potrivit unui comunicat transmis joi de grup. Rezultatul a fost în linie cu estimările analiştilor, potrivit Bloomberg.
Carrefour a reuşit să implementeze o politică mai consistentă de preţuri reduse şi a îm