TP-LINK a livrat, în primele şase luni ale anului, prin cei trei parteneri autorizaţi pe piaţa locală, peste 200.000 de routere wireless, în creştere cu 30% faţă de perioada similară a anului trecut.
"TP-LINK şi-a majorat astfel cota pe piaţa locală de routere wireless pentru segmentul consumer la peste 60%, menţinându-şi poziţia de lider pe acest segment. Evoluţia livrărilor a fost influnţată atât de creşterea vânzărilor de dispozitive mobile în primul semestru, cât şi de creşterea constantă a numărului de conexiuni de acces la Internet", se arată într-un comunicat de presă.
Bogdan Mihalcea, director de vânzări TP-LINK România, a declarat: "În prezent, numărul de conexiuni la Internet este de peste 5 ori mai mare decât cel al routerelor wireless instalate. În acelaşi timp, doar anul trecut numărul de conexiuni a crescut cu 8%, potrivit ANCOM, în condiţiile în care rata de penetrare la nivel de gospodării este de sub 50%. Anticipăm astfel o creştere de două cifre a livrărilor noastre de echipamente de wireless routing pentru următorii 3 ani, având în vedere atât evoluţia numărului de noi conexiuni la Internet, cât şi faptul că mulţi utilizatori actuali de Internet vor migra către echipamente wireless".
Potrivit companiei, cele mai bine vândute modele de routere au fost cele din gama N150, dar şi N300, însă tendinţa este de migrare către modele care asigură viteze de transfer de peste 300 Mbps.
Pe piaţa de echipamente de wireless routing pentru consumer, livrările au totalizat 320.000 de unităţi în primul semestru al anului, în creştere cu peste 15% faţă de perioada similară a anului trecut. Pentru întreg anul 2013, TP-LINK anticipează un volum total de 650.000 de routere wireless livrate, peste estimarea iniţială de 600.000 de unităţi, se mai arată în comunicat.
TP-LINK îşi propune pentru a doua jumătate a anului menţinerea cotei de p