Carrefour România şi-a extins reţeaua de magazine de proximitate Express cu trei noi unităţi operate în franciză, două în Bucureşti, prin colaborarea cu firma Traditional Ecologic, şi una în Braşov, prin parteneriatul cu RostCom, a anunţat retailerul.
Cele două magazine din Bucureşti, Express Unirii şi Express Chişinău, au suprafeţe de 53 metri pătraţi şi, respectiv, 36 metri pătraţi, şi cuprind aproximativ 2.000 de produse, în timp ce unitatea din Braşov, Express RostCom Mircea cel Bătrân, are 101 metri pătraţi şi însumează 3.000 de produse.
Astfel, numărul de unităţi în acest format se ridică la 35, dintre care 3 magazine operate în sistem integrat şi 32 în franciză.
În iulie, Carrefour a încheiat două noi parteneriate cu lanţurile locale de magazine, Rost Com din Braşov şi Traditional Ecologic din zona Bucureşti-Ilfov, împreună deţinând 20 de unităţi, care urmează să fie integrate de retailerul francez şi operate în regim de franciză sub brandul Express.
Grupul francez Carrefour are în România 129 magazine, dintre care 24 de hipermarket-uri Carrefour, 69 de supermarket-uri Market, 35 de magazine de proximitate Express şi un magazin online. Retailerul a avut anul trecut pe piaţa românească vânzări de 986 milioane euro, fără TVA, cu 3% mai mari faţă de valoarea din 2011.
În august, compania a anunţat că va deschide la finele anului un hipermarket la Galaţi.
Carrefour România şi-a extins reţeaua de magazine de proximitate Express cu trei noi unităţi operate în franciză, două în Bucureşti, prin colaborarea cu firma Traditional Ecologic, şi una în Braşov, prin parteneriatul cu RostCom, a anunţat retailerul.
Cele două magazine din Bucureşti, Express Unirii şi Express Chişinău, au suprafeţe de 53 metri pătraţi şi, respectiv, 36 metri pătraţi, şi cuprind aproximativ 2.000 de produse, în timp ce unitatea din Braşo