Mai mult de un miliard de persoane de pe planetă ştiu cum să folosească Facebook şi pentru ce să folosească Facebook. Este genul de familiaritate la care majoritatea companiilor visează. Însă, potrivit CNet, acesta nu este un lucru neapărat bun.
Pe măsură ce Facebook implementează noi funcţii, compania întâmpină fie rezistenţă, fie indiferenţă. Cel puţin aşa se înţelege din puţinele informaţii pe care reţeaua socială creată de Mark Zuckerberg le-a pus la dispoziţie în ultima perioadă. Problema ar fi, susţin cei de la CNet, faptul că lumea se obişnuieşte cu anumite lucruri şi să convingi pe cineva să-şi schimbe obiceiurile nu este un lucru uşor.
„Noi consumatorii ne compartimentăm foarte uşor comportamentul. Ne facem cumpărăturile pe Amazon, pe LinkendIn ne încărcăm CV-urile. Nu apelăm la Facebook pentru activităţile astea, nu ştiu de ce, dar nu o facem“, a declarat Michael Pachter, analist al firmei Wedbush Securities şi fan al reţelei sociale.
Aceasta este marea problemă a Facebook. Reţeaua lui Zuckerberg trebuie să evolueze dacă vrea să ne distragă atenţia de la restul platformelor sociale. Acesta este motivul pentru care Facebook a achiziţionat Instagram şi pentru care a introdus fel de fel de funcţii noi.
De exemplu, reţeaua socială a introdus o modalitatea de a le trimite cadouri acasă prietenilor (numai în SUA), a construit o unealtă de căutare pentru a le da utilizatorilor un motiv mai puţin de a părăsi site-ul şi a adăugat şi hashtagurile, funcţie împrumutată de la Twitter care ajută la o mai bună organizare a informaţiei. Totuşi, utilizatorii nu par foarte încântaţi de noile funcţionalităţi.#eşec?
După ce hashtagurile au devenit foarte populare pe Twitter şi au fost adoptate cu rapiditate de comunitatea Instagram, era de aşteptat ca Facebook să le implementeze. Totuşi, cu toate că acestea sunt destul de folosite în postări, potr