Lansarea iPhone 5S şi iPhone 5C va avea loc marţi seară şi s-ar părea că cei de la Apple vor ca terminalele să fie un real succes. Potrivit AdAge, compania din Cupertino urmează să-şi dubleze numărul de angajaţi specializaţi pe marketing.
Pe lângă calitatea produselor sale, Apple s-a bazat mereu şi pe marketing pentru a cuceri piaţa. Se pare, totuşi, că iPhone 5C şi iPhone 5S vor avea parte de un tratament special din acest punct de vedere.
Chiar în ziua lansării a apărut zvonul că Apple ar căuta să angajeze între 200 şi 300 de experţi în marketing, care să vină în ajutorul echipei existente.
Un director din cadrul Apple a declarat că Steve Jobs a oprit dezvoltarea echipei de marketing, forţând compania să se bazeze mai mult pe firme din exterior.
Potrivit Ad Age, Apple va continua să colaboreze şi cu acele firme, însă echipa internă „se va ocupa de mai multe proiecte şi va face orice, de la design-ul site-ului până la tutoriale video pentru produsele Apple“.
În raportul Ad Age se sugerează, totuşi, că decizia nu ar ţine neapărat de veniturile obţinute din vânzarea de produse, ci ar fi fost luată pentru a creşte controlul asupra muncii de creaţie ce vizează produsele Apple.
Lansarea iPhone 5S şi iPhone 5C va avea loc pe 10 septembrie şi o veţi urmări, în format live text, începând cu ora 20.00 a României, pe adevarul.ro.
Haide să discutăm! Ne poţi vizita şi pe pagina de Facebook „Tech Adevărul“.
Citeşte mai multe despre noile iPhone-uri, înainte de lansare Totul despre iPhone: Ce schimbă Apple la iPhone 5S, produsul premium al său
iPhone 5S va fi prezentat lumii mâine seară, la cel mai aşteptat eveniment al Apple. A apărut lista de dotări tehnice pentru acesta, iar cei care voiau o revoluţie vor fi dezamăgiţi.Cum poate face Apple miliarde de dolari în China cu un singur telefon, iPhone 5C
Apple îşi va prez