Ciprian Oprea, proprietarul companiei MCA Grup, are o experienţă de peste 17 ani în producţia de uşi şi rulouri de garaj, o piaţă care în ultimii ani a cunoscut o scădere, ceea ce a forţat marile companii de profil să îşi reorienteze business-urile către export.
Asta a făcut şi Ciprian Oprea, care a observat tendinţa de consum scăzută de pe piaţa locală. Astfel, şi-a reorientat producţia spre zona Balcanilor, Vestul Europei, dar şi în nordul Africii.
El apreciază că o mare greşeală în extinderea peste hotare a fost concentrarea pe mai multe pieţe într-un interval scurt de timp.
„Avem multe minusuri, nu cunoaştem business-urile de acolo, dar încă mai este mult de învăţat. În 2009 ne-am pus problema că odată cu instalarea crizei va fi o scădere a pieţei, astfel am redus cheltuielile pregătindu-ne pentru anul 2010. Atunci am decis să atacăm alte pieţe, care să ne aducă şi creşterea. Am intrat prima oară în Bulgaria şi Serbia, iar strategia a continuat spre piaţa vestică (Franţa, Belgia)“, a declarat antreprenorul român în cadrul emisiunii Start-Up WallStreet.
Citeşte pe wall-street.ro mai multe despre afacerea lui Ciprian Oprea