Chiar dacă Alonso nu se lasă, diferenţa dintre Vettel şi spaniol se măreşte după fiecare cursă. Mai sînt 6 curse, iar germanul se apropie de cel de-al patrulea titlu consecutiv.
Dacă Vettel pleacă din pole-position e aproape sigur că va cîştiga cursa. Asta dacă nu se întîmplă ceva neprevăzut. Circuitul nocturn din Singapore îi prieşte de ceva timp campionului mondial. Dacă în 2008 şi 2010 Alonso a ieşit triumfător, iar în 2009 a fost rîndul lui Hamilton, ultimele două curse din Singapore au fost ale lui Vettel.
Sîmbătă, la Marina Bay, pilotul lui Red Bull a fost cel mai rapid, astfel că prima poziţie a grilei i-a revenit tot lui. Vettel a plecat bine în cursă. La fel a făcut-o şi Alonso, care repede a ajuns de pe poziţia a 7-a pe a 3-a după intrarea în primul viraj. Nici Rosberg (Mercedes) n-a mers rău. La un moment dat, a trecut şi de Vettel, pentru puţin timp însă deoarece pilotul lui Red Bull a revenit în frunte.
Safety car după ce Ricciardo a intrat în parapet
Germanul şi-a văzut în continuare de treabă. După ce Safety car-ul a apărut pe pistă în turul 25 în urma intrării în parapet a lui Ricciardo, Vettel a avut ceva emoţii. A rămas pe pistă, aceeaşi strategie preferînd-o şi Rosberg, Webber şi Hamilton.
Fernando Alonso a alergat nebuneşte. A profitat şi de apariţia Safety car-ului, ajungînd pînă pe poziţia secundă. Mai mult nu s-a putut pentru că diferenţa dintre el şi Vettel a fost la un moment dat de o jumătate de minut!
Chiar şi atunci cînd Vettel a oprit la final pentru schimbul de pneuri, cele trei secunde dintre ei au fost în cele din urmă aproape 20. E clar, monopostul lui Red Bull e la ani-lumină faţă de cel al lui Ferrari.
Strategie inteligentă pentru Raikkonen
Kimi Raikkonen a plecat în cursă de pe poziţia a 13-a. Au fost nişte probleme de sănătate în timpul sesiunii de calificări. Finlandezul lui Lotus a