A intrat în planificarea de toamnă şi casa Artmark, astfel că putem vorbi deja de o funcţionare completă a scenei bucureştene a licitaţiilor de artă. Aşa cum am anunţat deja, Artmark a reintrat în scenă cu două vânzări de obiecte deloc lipsite de valoare artistică, dar pline de semnificaţii istorice, în special prin apartenenţa lor. Mai rar aşa curaj, să faci apel la memoria clienţilor, propunându-le să se raporteze la vremurile trecute care, vrem, nu vrem, fac parte din istoria noastră. S-a profitat, frumos, şi de apropierea de festivalul George Enescu, astfel că în licitaţia de memorabilia au apărut şi piese legate de existenţa marelui compozitor român, dar şi multe documente legate de istoria muzicii. Două pagini cu autografele lui Enescu, Theodor Rogalsky, Mihail Jora, Theodor Fuchs şi Ştefan Alexandrescu, ce au aparţinut legendarei Maruca Cantacuzino, s-au dat cu 250 de euro, cu 100 de euro în plus faţă de preţul de catalog. Doar 50 de euro se cereau pe o pagină de manuscris al Marucăi, schiţă de program aprobată de Enescu cu semnătura sa demnă de afiş, dar s-a vândut cu 125 de euro. În schimb, o partitură originală George Enescu, manuscris al Simfoniei a II-a, împreună cu o schiţă în laviu cu semnăturile olografe ale lui Enescu şi Marucăi Cantacuzino a fost vândută cu 2,5 mii de euro. Mai sunt autografe de Enescu, programul celui de-al treilea concert Yehudi Menuhin din mai 1946, de la Bucureşti, cu autografele elevului Menuhin şi al profesorului Enescu, care a urcat niţel, de la acelaşi 150 la 175 de euro, iar un carnet elegant, învelit în piele, cu dedicaţia lui Enescu pe o pagină, a primit cât s-a cerut, 250 de euro.
Un memoriu redactat de George Enescu către conducerea Ateneului Român, datat 28 octombrie 1937, s-a vândut cu 500 de euro, preţ în care intră doar curiozitatea pentru ce avea Enescu a spune Ateneului de acasă când pleca la Paris. O fotogr