Bing este un motor de căutare care se completează foarte des cu opţiuni interesante pentru utilizatori, chiar dacă popularitatea sa nu se ridică la aşteptările Microsoft. Începând de azi, cei care vor să caute imagini din Pinterest, o pot face în Bing Images.
Într-o postare pe blogul produsului, reprezentanţii Bing spun că folosesc mijloace tehnice moderne pentru a căuta în miliarde de poze, dar de cele mai multe ori au ajuns la concluzia că oamenii vor să caute manual aceste lucruri şi apelează la reţele sociale specifice. "Ne-am întrebat ce putem face pentru ambele lumi, să combinăm puterea algoritmilor cu gustul şi judecata oamenilor", au declarat reprezentanţii Microsoft.
În aprilie, Bing a introdus opţiunea Pin to Pinterest, care permitea adăugarea unei imagini direct din căutarea de pe internet, acum utilizatorii pot căuta după un anumit termen, iar în colţul din dreapta vor primi răspunsuri din folderele publice de pe Pinterest.
Practic, Bing încearcă să devină un motor de căutare social, contracarând ofensiva Google, care se foloseşte de reţeaua sa socială, Google+, pentru astfel de rezultate.
Bing promite că în următoarea perioadă vor mai veni astfel de schimbări, care vor aduce motorul de căutare mai apropae de reţelele sociale.
Bing are o cotă de piaţă globală de aproximativ 18%, potrivit ultimelor estimări, profitând şi de pe urma faptului că este motorul de căutare standard pe majoritatea calculatoarelor cu Windows care folosesc Internet Explorer. Cu toate acestea, Bing este un motor de căutare de calitate şi care poate concura direct cu Google la nivelul serviciilor oferite.