Firma care produce vinurile Purcari din Republica Moldova a lansat o campanie pe reţelele sociale pentru a promova consumul de vin moldovenesc. Cu umor şi folosind la maximum platformele de internet, Purcari atinge şi pasiunile recente ale românilor, începând de săptămâna trecută.
Campania #VINDINMOLDOVA este iniţiată pe pagina de Tumblr a vinăriei Purcari, fondată în 1827. Prima postare din campanie a fost pe 2 octombrie, când s-au prezentat identităiţile viziale. Campania se numeşte "Vinul apă nu se face" #vindinmoldova şi conţine mesaje diverse.
"Prietenul la embargo se cunoaşte", "Voi cu Roşia. Noi cu Rusia. Luptăm" - două mesaje care atrag românii în a cumpăra vinurile din Republica Moldova. Campania mai titrează "Avem bunătăţuri de export. Pe lângă Dan Bălan" sau "Jinul nostru are accent. Foarte tare".
Lupta pe reţelele sociale a pornit după instaurarea restricţiilor impusede Rusia asupra vinurilor din Republica Moldova. Pe 11 septembrie, vecinul de la est de Moldova a impus embargo pentru toate vinurile, a treia restricţie din 2006.
"În acelaşi timp, în pofida dramatismului situaţiei, am rămas profund impresionaţi de suportul necondiţionat pe care l-am primit de la prietenii din România. Paradoxal, în momente grele, ne-am simţit mai puternici şi mai optimişti ca niciodată", scriu cei de la Purcari.
Click pe poză pentru a accesa galeria foto cu toate mesajele
Cei care susţin consumul de vinuri moldoveneşti, sunt invitaţi să scrie pe hashtag-ul #vindinmoldova, pe Facebook, Twitter şi alte reţele sociale.
Puteţi accesa pagina oficială Purcari de pe Tumblr la acest link.
Mesajul video transmis de Vinăria Purcari după primele zile de embargo.
Ne mândrim cu Moldovade Vinaria_Purcari