Românii caută ştiri şi reţete culinare pe Internet, potrivit unui studiu de piaţă realizat de compania de cercetare Gemius.
Potrivit studiului, lansat astăzi în cadrul conferinţei Internet & Mobile World, care se desfăşoară la Romexpo, românii din eşantionul de cercetare sunt interesaţi de informaţii de actualitate, reţele culinare şi informaţii din medicină.
Alte teme de interes sunt cele ce ţin de educaţie şi dezvoltare personală, locuri de muncă şi cele despre echipamente electronice şi electrocasnice.
Mai mulţi români caută informaţii despre cultură şi evenimente specifice, decât despre sport, în timp ce informaţiile economice sunt de interes pentru puţini oameni.
Studiul Gemius Audience contine date despre profilul utilizatorilor români de Internet, frecventa de folosire a Internetului si un clasament al celor mai populare site-uri. În luna august 2013 s-au înregistrat 8,9 milioane de utilizatori români de Internet. 66, 28% dintre aceştia trăiesc în mediul urban, în timp ce 33,72% provin din mediul rural. Un procent semnificativ de 68,65% dintre internauţii români, au mai mult de 5 ani de experienţă în folosirea Internetului.
Ce faceţi pe net? Haideţi să discutăm pe Facebook Tech Adevărul.