Google îşi modifică politica de intimitate şi va putea folosi imaginea noastră în dreptul reclamelor de pe motorul de căutare. Totul va fi făcut dacă avem cont de Google+.
Gigantul online va introduce noua politică pe 11 noiembrie. Ce se va întâmpla atunci? Dacă adăugaţi un comentariu pe YouTube sau scrieţi un review unui restaurant, numele, poza şi comentariul vostru vor apărea în dreptul reclamei din Google Search şi din cele două milioane de site-uri partenere Google, scrie "Washington Post".
Mişcarea Google nu este atât de surprinzătoare, pentru că marile companii online au dezvoltat un trend în ultima vreme. După ce utilizatorii au intrat pe reţea, au dezvoltat afecţiune şi obişnuinţă pentru serviciu, multe site-uri au modificat politica de folosire a datelor personale pentru a putea să ne asocieze cu produsele şi serviciile la care fac reclamă. De ce? Pentru că publicitatea socială, bazată pe recomandări, e mult mai eficientă decât cea tradiţională, formală, obiectivă.
Cine se aştepta ca acest lucru se se întâmple atunci când şi-au făcut cont Google? Nimeni. Lucrurile au venit treptat. Reţeaua socială Google+ a adăugat un strat social comunicării, căutărilor online, traseelor. Android a adăugat un strat fizic universului Google. Apoi, toate serviciile au fost unite treptat - conturile separate pe care le aveam au devenit unul singur, folosindu-se numele nostru real, atât de valoros. Iată că acum, trebuie să existe o modalitate de a face bani şi pentru Google.
Produsul Google se numeşte "shared endorsements" şi motivaţia este ajutarea utilizatorilor să face cele mai bune alegeri.
"Vrem să vă dăm cele mai bune informaţii. Recomandări de la oameni care contează", argumentează Google.
Link-ul către Shared Endorsements poate fi accesat dând click aici. Tot de aici puteţi să eliminaţi alăturarea numelui şi pozei voastre cu servicii