Internetul a devenit locul unde nu ne mai retragem pentru libertate. Pe internet nu putem fi oricine. Internetul a devenit un mediu în care se încearcă diferite metode de a face bani, iar platforme mici îşi încearcă norocul prin reţelele sociale. Un site fondat recent în România încearcă să aducă bani utilizatorilor din share.
Hapsha a fost fondat de Vincent Vermersh şi Mihaela Andrei. Amândoi fondatorii vin din domeniul SEO, lucrând la astfel de firme înainte de Hapsha. E un parteneriat româno-francez care vrea să vă convingă că se pot face bani din Facebook, ca utilizator simplu, dacă te transformi într-o platformă de propagare şi promovare a produselor interesante, pe care prietenii tăi să le cumpere. Poate exista un astfel de model sau va fi învins de faptul că este dependent de reţeaua de magazine partenere? De altfel, aceasta este principala problemă pe care ne-a expus-o Mihaela Andrei de la Hapsha: există doar nouă site-uri partenere, iar dacă reţeaua s-ar extinde, atunci şi rezultatele ar fi mai bune.
Lansare şi progpagare
Hapsha România este o platformă care s-a lansat în două etape. Faza beta a început în august 2013, cu un test de o lună pe două site-uri partenere. Reprezentanţii companiei au declarat pentru adevarul.ro că astfel au vrut să-şi valideze conceptul şi la noi în ţară. "Rezultatele au fost bune, prin urmare, la jumătatea lunii septembrie, am pornit oficial la drum", a declarat Mihaela Andrei.
Ce au aflat după prima lună? 44.686 a fost audienţa platformei, iar 30 de membri noi se adăugau în fiecare zi în faza de testare. De asemenea, Hapsha a avut 1.203 recomandări realizate prin distribuire, numită aici Happy Share. Cel mai activ membru al platformei a câştigat 73 de lei.
Sistemul a fost lansat prima oară în Franţa, în iunie 2013, iar momentan în România există doar nouă site-uri partenere. Momentan, Hapsha se lupt